الان بخرید

شرایط گارانتی





شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش
1399/1/5    
بازدید: 69
 
شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

شرایط گارانتی
ارائه خدمات گارانتی، فقط با همراه داشتن کارت گارانتی امکان­پذیر است.
اگر بنا به دلایلی امکان تعمیر دستگاه میسر نباشد، کالای جدید با احتساب اختلاف قیمت، ارائه خواهد شد.
هزینه ارسال و دریافت دستگاه به دفاتر خدمات پس از فروش (قم  یا شهرستان) برعهده مشتری است.
شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی شامل گارانتی نمی­شود.
تعمیرات سخت افزاری دستگاه­های فاقد ضمانت، دارای 6 ماه گارانتی است مشروط بر آنکه همان قطعه تعمیر شده، مجددا دچار اشکال شود.(تشخیص و تایید ان توسط کارشناس خدمات پس از فروش میباشد)
حداکثر زمان تعمیر دستگاه­های دارای گارانتی 7 روز کاری است. در صورتی که برای تعمیر دستگاه بیش از 7 روز کاری زمان لازم باشد، به ازاء هر هفته تاخیر (بعد از یک هفته اول)، یک ماه به مدت گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد (با مهر و امضای نمایندگی مجاز قابل قبول است.)
اگر به دلیل حوادث غیر قابل پیش بینی مانند زلزله، جنگ، تحریم و ... ارائه تعهدات واحد خدمات پس از فروش به حالت تعلیق دربیاید، به همان اندازه به مدت گارانتی مشتری افزوده خواهد شد.
چنانچه در پروسه تعمیرات در مرکز خدمات پس از فروش، خسارتی به دستگاه مشتری وارد شود، نماینده موظف است خسارت وارده را برطرف نموده و دستگاه را به حالت قبل از بروز خسارت درآورد.

شرایط تعویض
در صورتی که دستگاه ظرف 24 ساعت پس از فروش دچار هرگونه اشکال سخت افزاری شود که کاربر در آن نقشی نداشته باشد، تعویض خواهد شد.
دستگاه معیوب در طول دوره گارانتی در صورت غیرقابل تعمیر بودن، تعویض خواهد شد.
در صورتی که امکان تعویض دستگاه میسر نباشد، کالای جدید با احتساب اختلاف قیمت روز، ارائه خواهد شد.
مشکلات نرم افزاری مشمول شرایط تعویض دستگاه نمی­ شود.
در صورتی که دستگاهی با یک ایراد یکسان، 3 بار توسط مشتری به شرکت عودت داده شود، بار سوم با یک دستگاه نو تعویض خواهد شد(تشخیص ایراد بر عهده کارشناس خدمات پس از فروش است).

شرایط ابطال گارانتی
پایان مدت گارانتی
مخدوش بودن شماره سریال مندرج بر روی کارت گارانتی و یا برچسب­های گارانتی
باز کردن یا تعمیرات دستگاه توسط افراد غیرمجاز
هرگونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح توسط کاربر باشد شامل:
آسیب دیدگی بر اثر ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
نصب نرم افزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل
انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه
لازم به ذکر است که قاب و وسایل جانبی شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه، کابل و باتری شامل گارانتی نمی ­شوند.
هرگونه خدمات نرم افزاری که به دلیل کاربرد نادرست کاربر و یا به درخواست کاربر انجام شود، شامل گارانتی نخواهد بود.



برگشت به بالا