🛍 تــخفیفات سر چــراغی
فرم تعمیرات
 ◾ قوانین و ضوابط
 
دستگاه آب خورده، ضربه خورده و همچنین مشکلاتی از قبیل صفحه سفید، آبی، هنگ روی آرم و … (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در برد اصلی) به منزله خاموش تحویل گرفته می شود و واحد خدماتی نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه مسئولیتی ندارد
در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریستور داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد
لطفاً قبل از تحویل دستگاه سیم کارت، کارت حافظه و دیگر لوازم جانبی را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارید
در صورتیکه پس از بررسی دستگاه توسط متخصصین مشخص شود که مشکل دستگاه به درستی اعلام نشده و یا دستگاه توسط تعمیر کار دیگری باز و یا تعمیر شده باشد، هزینه کارشناسی و عیب یابی دستگاه به مبلغ 20.000 تومان دریافت و دستگاه به متقاضی عودت داده خواهد شد
 
◾زمان
 
در حالت عادی حداکثر مدت زمان انجام فرایندتعمیرات بر روی دستگاه 48 ساعت از زمان تحویل دستگاه به واحد خدماتی می باشد. در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطع های باشد که در واحد خدماتی و یا بازار موجود نیست و یا مشکل دستگاه شامل موارد خاص و زمان بر باشد، پس از هماهنگی کارشناس با متقاضی ممکن است فرآیند تعمیرات بر روی دستگاه تا 7 روز به طول انجامد.در صورتیکه فرآیند تعمیرات بیش از 48 ساعت به طول انجامد، از متقاضی رضایتنامه دریافت خواهد شد
پس از اتمام فرآیند تعمیرات و تماس کارشناس واحد خدماتی،
ظرف مدت کمتر از 5 روز نسبت به دریافت دستگاه خود اقدام نمایید
در غیر اینصورت پس از گذشت 5 روز دستگاه شما مشمول هزینه انبارداری خواهد شد (روزانه 3000 تومان) و در صورتیکه پس از گذشت 30 روز اقدام به دریافت دستگاه خود ننموده و یا در دسترس نباشید دستگاه مشمول هزینه ماهانه 200.000 تومان خواهد بود. در نظر داشته باشید در این حالت کد رهگیری مربوط به این دستگاه ابطال و پارس مارکت هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت
 
◾ضمانت
 
کلیه قطعات تعویض شده به غیر از تاچ و ال سی دی (مهلت تست در حضور کارشناس واحد) تا یک هفته دارای ضمانت می باشد و واحدهای منتخب موظف هستند در صورت بروز هر گونه مشکل در قطعه تعویضی (بغیر از تاچ و ال سی دی) در طول یک هفته، دستگاه را بدون در نظر گرفتن صف تعمیرات ، تحویل گرفته و مشکل را مرتفع نمایند
لازم به توضیح است کلیه قطعات مصرفی در واحدهای خدماتی، ضمانت اصالت را دارا می باشند و دارای بالاترین کیفیت موجود هستند. لذا در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعه ای باشد که 100% اصلی نیست، هماهنگی های لازم با متقاضی انجام خواهد شد
 تبصره: در صورت تمایل متقاضی به استفاده از قطعه درجه دوم و یا غیر اصلی از متقاضی رضایتنامه دریافت خواهد شد
 
◾هزینه ها
 
هزینه اعلام شده توسط کارشناس فقط در مورد مشکل ذکر شده بوده و مشکلات دیگر شامل هزینه مجزا می باشند
با توجه به نوسانات فعلی بازار، هزینه اعلام شده توسط کارشناس به صورت تلفنی ممکن است با هزینه دستگاه در زمان تحویل توسط متقاضی متفاوت باشد، لذا در هنگام برآورد هزینه توسط کارشناس در صورت تمایل در اسرع وقت دستگاه خود را تحویل واحد خدماتی نمایید
در صورتیکه هزینه نهایی دستگاه برابر و یا کمتر از برآورد هزینه ابتدایی اعلام شده توسط کارشناس واحد خدماتی به متقاضی باشد
فرآیند تعمیرات بدون هماهنگی با متقاضی انجام خواهد شد. بدیهی است در صورتیکه هزینه دستگاه بیش از برآورد هزینه ابتدایی باشد قبل از انجام تعمیرات، هماهنگی های لازم با متقاضی صورت خواهد پذیرفت
 
با تشکر فراوان